Mercedes Türkiye’de internet satış dönemini başlatıyor
Mercedes-Benz, Türkiye’de yeni müşteri odaklı satış modelini başlatıyor.
Mercedes-Benz’in lüks stratejisinin de bir parçası olan bu satış modelinde bayiler birer acenteye dönüşüyor.
15 Mayıs’ta hizmete girecek.
Müşteriler, 15 Mayıs itibarıyla devreye girecek olan Online Mağaza veya acenteler üzerinden araç stoklarını gerçek zamanlı ve şeffaf bir şekilde takip edebilecek.
Ayrıca müşteriler istedikleri araç modeline ülke genelinde geçerli olacak tek bir fiyatla ulaşabilecekler.
Araçlarını teslim almak istedikleri Mercedes-Benz acentesini tercih eden müşterilere faturalar Mercedes-Benz Otomotiv tarafından kesilirken; Acenteler araç tescil, plaka ve teslim işlemlerini yürütmeye devam edecek.
Yeni iş modeliyle kilit rol oynamaya devam edecek olan Mercedes-Benz acenteleri, stok tutmak zorunda kalmayarak finansal ve piyasa dalgalanmaları riskini azaltacak, müşteri taleplerine ve ülke genelinde tek fiyat politikası ile ihtiyaçlarınızı karşılar.
Acenteler iş danışmanlığı, test sürüşü, araç teslimi, 2. el araç satışı, satış sonrası hizmetler, aksesuar satışı ve teknik servis gibi hizmetleri eskisi gibi sunmaya devam edecek.